Bestilling

Vi har dessverre ingen nettbutikk, men hele vårt vareutvalg finner du i vår store fargekatalog. En issuu-versjon av katalogen kan du kikke i her, og vi jobber med å finne bedre måter å linke til katalogen. Det er selvsagt også mulig å ta kontakt med oss for å bestille papirutgave av katalogen og vår siste oppdaterte prisliste, eller be om å få tilsendt disse på e-post.  Ønsker du å kjøpe leire eller andre produkter tar vi i mot bestillinger på e-post eller på telefon 33 38 52 26/917 90 840.

Vennligst oppgi e-postadresse og telefonnummer du kan nåes ved bestilling, slik at vi kan få tak i deg dersom noe er uklart. Ved bestilling via e-post/kontaktside, vil du motta en bekreftelse på bestillingen i løpet av to virkedager.

Leveringstid er normalt 1-2 uker fra mottatt bestilling. For varer som ikke er lagervare hos oss (merket med * i vår prisliste), er leveringstiden 3-4 uker.

Pakker inntil 35 kg sendes med Posten. Du blir belastet porto utfra Postens til en hver tid gjeldende satser. Større forsendelser sendes med NorLines eller leveres ut med egen bil i våre nærområder. Frakten viderefaktureres deg som mottaker. Vi beregner gjerne frakter på forhånd, slik at du kan “fylle opp” pallen og på den måten betale minst mulig i frakt. Du kan selvfølgelig også hente varene hos oss i Hovlandveien 9 eller Mølleveien 31 på Nøtterøy utenfor Tønsberg. For henting av varer, er det viktig at du gjør en avtale med oss på forhånd.

Nye kunder må betale varer på forskudd eller evt få dem tilsendt på postoppkrav. Eksisterende kunder mottar faktura ettersendt i posten eller via e-post. Gebyr for postsendt faktura kroner 39,-. På ordre under kroner 250,- tilkommer et minstordregebyr på kroner 100,-.

Vi ønsker selvfølgelig at du som kunde skal være fornøyd. Skulle du angre på kjøpet ditt eller ønske å bytte varene i noe annet, kan du returnere ubrukte varer innen 14 dager. Varene skal da følges av et angrerettskjema, være hele, ubrukte og i den stand de ble mottatt. Varene skal returneres i originalemballasje og pakkes godt. Returomkostninger dekkes av kunden.

Ved mottak av varer bør emballasje og varer kontrolleres for eventuelle transportskader. Ved tegn til skade gjøres det notat om dette i fraktpapirene når det kvitteres for mottak. Emballasjen og skadede produkter må taes vare på. Eventuelle erstatningskrav pga skade under transport, skal rettes til transportselskapet. Ta kontakt med oss for hjelp og veiledning.

Reklamasjoner og klager må rettes til oss snarest og senest innen fem dager etter mottak. Vi påtar oss kun erstatningsansvar for de av oss leverte varer, ikke for verdien av ferdige produkter el.l. For feil utenfor vår kontroll kan vi ikke påta oss noe ansvar.

Vi beholder eiendomsretten til de leverte varer inntil vi har mottatt full betaling. Ved for sen betaling, belastes renter etter gjeldende satser + avgift pr påminnelse med kroner 70,-.

Comments are closed.